برون‌سپاری تولید محتوا

در قسمت قبل گفتیم که کارآفرینان ارزش‌آفرین همیشه دوست دارند تا کشتی کسب و کار خود را با موفقیت به جزیره آرزوهایشان برسانند، برای رسیدن به مقصد ابزارهایی زیادی وجود دارد که تولید محتوا یکی از مهم‌ترین‌ها در این زمینه است. به  بااینکه برخی از کسب و کارها به اهمیت این موضوع اشراف کامل دارند، ولی از یک نکته مهم دراین‌باره غافل شده‌اند. برون‌سپاری! برون‌سپاری تولید محتوا  باعث می‌شود تا هم در وقت و هم در هزینه خود صرفه‌جویی کنید و با استفاده یک تیم حرفه‌ای به تولید محتوای با کیفیت برای کسب و کار خود بپردازید.

همچنین درباره مزیت‌های برون‌سپاری تولید محتوا توضیحاتی را خدمت شما ارائه دادیم. در ادامه بحث می‌خواهیم به موضوعاتی دیگر بپردازیم.

برون‌سپاری تولید محتوا

اکنون که با برخی از مزایای برون‌سپاری تولید محتوا  آشنا شده‌اید، باید درباره‌ی روابط سازمانی مورد نظر اطلاعات بیشتری کسب کنید. در ادامه به سه قسم از این روابط پرداخته‌ایم تا بدانید کدام نوع برای تیم شما مفیدتر خواهد بود:

متصدی

متصدی محتوا، مطالب مربوط به شما یا مخاطبانتان را جمع‌آوری، سازمان‌دهی و ارسال می‌کند و از این طریق تعداد بازدیدکنندگان را بالا می‌برند. این افراد اغلب به صورت هفتگی و یا ماهانه مطالبی را روی صفحات اجتماعی شما نظیر وبلاگ و بخش خبرنامه‌ی ایمیل قرار می‌دهند. در این حالت محتوا از پیش در نشریات آنلاین منتشر شده و با وجود اینکه کمک اندکی به تجارت شما می‌کنند اما انحصاراً در حوزه‌ی اختیارات شما نیستند.

طراح

یک طراح با استفاده از استراتژی مستند شما، به تولید و خلق محتوا می‌پردازد. در این حالت معمولاً چند نویسنده‌ی مستقل مقالاتی را بر اساس پارامترهایی نظیر هزینه، کیفیت و زمان به تحریر درمی‌آورند. این روش گزینه‌ی مناسبی برای شرکت‌هایی است که به دنبال محتوایی با حجم بالا و کیفیتی نسبتاً خوب در کوتاه‌ترین زمان هستند.

شریک

شرکای بازاریابی محتوا، درست همانند شرکای واقعی عمل کرده و همه چیز را تحت نظارت خواهند داشت؛ از رشد و توسعه‌ی استراتژی گرفته تا تولید، ویراستاری، انتشار، توزیع و تحلیل محتوا. آژانس‌های مشارکتی غالباً گروهی متشکل از مدیران حساب داری، استراتژیست محتوا، نویسندگان و ویراستارانی را به شما اختصاص می‌دهد تا با شما همکاری کنند. در نتیجه محتوایی متناسب با شرکت، مخاطبین و اهدافتان تولید خواهد شد.

با اینکه به عقیده‌ی برخی این نوع از برون‌سپاری تولید محتوا  بهترین روش به شمار می‌آید اما تنها شما و گروهتان هستید که باید تصمیم بگیرید کدام یک از این سه روش نیازهایتان را برطرف خواهند کرد.

برون‌سپاری تولید محتوا  به آن معناست که شما از محدودیت‌های گروهتان آگاهی کامل داشته و می‌خواهید نتیجه‌ی کار تا جایی که ممکن است از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار باشد. پس محول کردن برخی امور به نمایندگی‌های متخصص غیر وابسته مانند دکتر کانتنت یا دیگر شرکت‌های مطرح اهداف شما را برآورده می‌سازد.

قسمت قبل را می‌توانید در «چرا شرکت شما باید برون‌سپاری محتوا را در نظر داشته باشد؟ [قسمت اول]» ببینید.


لینک کوتاه برای اشتراک گذاری :



درباره DR.Content

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *