برون‌سپاری تولید محتوا

محتوا پادشاه است، جمله‌ای که شاید به گوش شما هم خورده باشد. کارآفرینان ارزش‌آفرین همیشه دوست دارند تا کشتی کسب و کار خود را با موفقیت به جزیره آرزوهایشان برسانند، برای رسیدن به مقصد ابزارهایی زیادی وجود دارد که تولید محتوا یکی از مهم‌ترین‌ها در این زمینه است. به  بااینکه برخی از کسب و کارها به اهمیت این موضوع اشراف کامل دارند، ولی از یک نکته مهم دراین‌باره غافل شده‌اند. برون‌سپاری! برون‌سپاری تولید محتوا  باعث می‌شود تا هم در وقت و هم در هزینه خود صرفه‌جویی کنید و با استفاده یک تیم حرفه‌ای به تولید محتوای با کیفیت برای کسب و کار خود بپردازید.

ایجاد یک محتوای مناسب کار ساده‌ای نیست.

بسیاری از مدیران بخش بازاریابی برای بالا نگه‌داشتن کیفیت محتوا تلاش ویژه‌ای می‌کنند تا به این طریق توجه متقاضیان و مخاطبین را جلب نموده و به اهداف سازمانی مطلوب برسند. اما این تلاش‌ها نباید مانع ایجاد و گسترش محتوا شده و یا بازده کار را کاهش دهد.

مناسب‌ترین راه‌حل برای بازاریاب‌های بین مشاغل یا B2B، ایجاد محتوا به‌وسیله‌ی منابع انسانی غیر وابسته و خارجی است که اصطلاحاً به آن “برون‌سپاری” می‌گوییم. در واقع، مؤسسات بازاریابی محتوا دریافته‌اند که به طور متوسط ۴۴ درصد از بازاریاب‌های B2B از این روش استفاده می‌نمایند. همچنین ۵۷ درصد از بازاریاب‌های فناوری B2B، در مواقع لازم برای تولید محتوا از نوشته، طرح و ویراستاری از این منابع غیر وابسته کمک می‌گیرند.

برون‌سپاری تولید محتوا

برون‌سپاری تولید محتوا ، برای کارشناسان سازمانی متخصص چند مزیت عمده دارد:

۱- شما می‌توانید در زمانی اندک، موقعیت خود را به توازن برسانید

وقتی گروهی را جهت تولید محتوا پایه‌گذاری می‌کنید، در مواقع ضروری و حساس مجبور خواهید شد افراد زیادی را استخدام و یا اخراج نمایید. اما اگر مسئولیت محتوا را به یک نمایندگی معتبر بسپارید، تنها مسئله‌ی مادی حائز اهمیت بوده و دیگر لازم نیست نگران وقت و یا تعداد اعضای گروه باشید. برون‌سپاری تولید محتوا  روشی بسیار کارآمد برای شروعی تازه و قدرتمند به شمار می‌رود.

۲- تکنولوژی سفارشی موجب توانمندی کل گروه است

همکاری با یک نمایندگی برای مدیریت و خلق محتوای مؤثر و مشارکتی، بدان معناست که شما می‌توانید به جای استفاده از نرم‌افزارهای عمومی و ناکارآمد، به ابزار و وسایل این آژانس نیز دسترسی داشته باشید. در غیر این صورت به زمان و هزینه‌ای گزاف برای انجام امور نیاز پیدا می‌کنید..

به عنوان مثال، کاربران آژانس Influence & Co، به Core (فناوری محتوای اختصاصی این سازمان) نیز دستیابی داشته و بدین ترتیب از مزایایی نظیر دسترسی و تحلیل محتوا برخوردار هستند و می‌توانند به راحتی مطالب را روی ویترین عمومی خود به نمایش بگذارند. این کار موجب سادگی، شفافیت و جذاب شدن کل فرایند خواهد شد.

۳- می‌توانید سرمایه و زمان بیشتری ذخیره کنید

هنگامی‌که در حال اجرای چند طرح به صورت هم‌زمان هستید، حتی با وجود تیمی خبره و قدرتمند، ایجاد و مدیریت به موقع محتوا کیفیت و کارایی همیشگی را از دست می‌دهد. بنابراین اگر با محدودیت زمانی مواجه هستید، استفاده از برون‌سپاری تولید محتوا  راه‌حل مناسبی به شمار می‌آید.


لینک کوتاه برای اشتراک گذاری :



درباره دکتر کانتنت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *